شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج و تهران، مرکز بهینه سازی وب سایت ها

آژانس بازاریابی اکسینو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرج، طراحی سایت در تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج، سئو سایت در کرج و تهران و...

شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج و تهران، مرکز بهینه سازی وب سایت ها

آژانس بازاریابی اکسینو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرج، طراحی سایت در تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج، سئو سایت در کرج و تهران و...

جت پرینتر صنعتی | قیمت جت پرینتر صنعتی | بهترین جت پرینتر صنعتی

جت پرینتر صنعتی در خطوط تولید کارخانه ها و در بخش های نهایی خط تولید بسته به موقعیت و فرایند تولید محصول در کارخانه بسیار پرکاربرد است.

اکثر محصولات امروزه با چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا و میزان قیمت وارد بازار می شوند.اگر بیشتر دقت کرده باشید متوجه یکسری اطلاعات دیگر شامل سری ساخت , پروانه بهداشتی ، بارکد دو بعدی و تک بعدی، لوگوی شرکت و ویژگی هایی از این قبیل خواهید شد.

به عنوان پیش زمینه باید درباره ماهیت کلمه جت پرینتر و دستگاه های جت پرینتر بدانید , جت پرینتر از دو واژه لاتین jet و printer تشکیل شده که به معنای پاشش و چاپ است.

ساختار این دستگاه الکترونیکی بوده و از مونتاژ قطعات هیدرولیکی و مکانیکی ساخته شده است.

جت پرینترها در خطوط تولید کارخانه ها و در بخش های نهایی خط تولید بسته به موقعیت و فرایند تولید محصول در کارخانه بسیار پرکاربرد است.

به کمک جت پرینترها می توان اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید, تاریخ انقضا ,شماره وسری ساخت و … را در قسمت های مختلف دستگاه ثبت کرد و به محصول اعتبار و شناسه دهیم.

قطرات جوهر از نازل با سرعت بالا خارج شده و از تونل شارژ الکترود عبور کرده، سپس از بین صفحات انحراف دهنده عبور می کند.

اکثر محصولات امروزه با چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا و میزان قیمت وارد بازار می شوند.اگر بیشتر دقت کرده باشید متوجه یکسری اطلاعات دیگر شامل سری ساخت , پروانه بهداشتی ، بارکد دو بعدی و تک بعدی ، لوگوی شرکت و ویژگی هایی از این قبیل خواهید شد.
برای درج اطلاعاتی که ذکر شد بر روی محصولات می توان از چاپگرهای صنعتی که تحت عنوان جت پرینتر بین مردم شناخته شده اند استفاده می شود.

جت پرینتر های صنعتی را بعضا با عنوان لیبل زن یا تاریخ زن کالا نیز نامیده می شوند ، مارک زن این قابلیت را به محصول می دهد که اطلاعات را با توجه به نیاز فروشنده بر روی تولیدات عرضه کند .لازم به ذکر است این پرینترها قابلیت چاپ بر روی اکثر تولیدات را دارا می باشند و طیف گسترده ای از محصولات خوراکی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، صنعتی و … را در برمیگیرند .

همانطور که گفته شد جت پرینتر که به چاپگر غیر تماسی، تاریخ زن، کد زن و بارکد زن نیز معروف است از دسته ماشین های چاپ دیجیتال است و در هر صنعتی از قبیل ساختمانی , دارویی و بهداشتی و…پرکاربرد و اساسی است.

1- جت پرینترهایی از نسل جدید تکنولوژی کشور آلمان ، با کمترین وزن ممکن، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید اطلاعاتی از قبیل متن، تاریخ، شماره و سریال ساخت محصول را بر روی انواع سطوح پلاستیکی، فلزی، چوبی، سنگی، شیشه‌ای و غیره را حک کنید.

2- ابعاد این تاریخ زن ها متناسب بوده و حدودا ۷0 * ۲۲۲ * ۲۲0 میلی‌متر است و تقریبا 0.6 کیلوگرم است.

3- این تکنولوژی که با هدف چاپ رو انواع کالای مصرفی از طریق چاپ جوهرافشان و در ابعاد یک کاغذ A4 می باشد.

4- فرایند چاپ توسط پرینتر دستی تک رنگ می باشد و سرعت چاپ آن فقط به فردی که این عمل را انجام می دهد وسرعت دست او بستگی دارد، نهایتا می توان گفت میزان رزولوشن در این محصول ۱۶ dpi می باشد.

5- نوع پورت ارتباط جت پرینتر اترنال بوده یعنی شما میتوانید با اتصال توسط این پورت دستگاه خود را به کامپیوتر وصل نمایید یا حتی از طریق بلوتوث تا برد 100 متری به این وسیله دسترسی داشت.

6- از دیگر ویژگی‌های این جت پرینتر دستی می‌توان به چاپ مستقیم PictBridge اشاره کرد.

7- این محصولات با تمامی فونت ها و زبان های سازگار با ویندوز عمل می کند .یکی از مزیت های این محصول جدید که ساخته کشور آلمان بوده قابل حمل است اصطلاحا به مدل ای بی اس مدل ۲۵۰ مشهور است, و در هنگام چاپ نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد.

8- در آخر باید به این نکته اشاره کنیم نمی توان از جت پرینتر های دستی بیشتر از 100000 کاراکتر نمی باشد و عمرباتری های این دستگاه ها در بهترین حالت ممکن حدود 50 ساعت در ازای 2 ساعت فرایند کامل شارژ است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد